Szkolenie:

Perfect seller

Inteligencja emocjonalna
w praktyce

Naucz się łatwych, prostych w zastosowaniu technik i zasad psychologicznych, które bez żadnej dla Ciebie presji pomogą Ci uspakajać emocje ludzi, pomogą wzbudzać sympatię, zaciekawiać, odróżniać się, budować autorytet, nazywać niezwerbalizowane potrzeby i doprowadzić do takiego poziomu zaufania i bezpieczeństwa, aby następnie przeprowadzić skuteczną sprzedaż i przekonywanie.

Ludzie mają błędne przekonanie, że jakość sama się obroni. Mówią: „mam wiedzę, umiejętności i rację to nie muszę uciekać się do żadnych sztuczek, bo prędzej czy później inni się na mnie poznają”. Nic bardziej mylnego. W dzisiejszym świecie zbyt często wyprzedzą nas Ci, którzy będą mieli gorsze kompetencje, ale lepsze opakowanie. Wystarczy rozejrzeć się wokół by dojść do wniosku, że sukces osiągają niekoniecznie bardziej inteligentni czy Ci, co mają rację. Główną przewagę stanowi aspekt miękki, a więc szereg umiejętności, który pomaga w skutecznym zarządzaniu czyimiś myślami i emocjami,  co prowadzi do oczekiwanych zachowań. 

Sprzedaż to złożona kompetencja. Trzeba więc poznać zmienne, które składają się na sprzedaż i przekonywanie.  Te zmienne są proste i łatwe w zastosowaniu, ale ponieważ tych zmiennych jest bardzo wiele – dlatego tak skomplikowane jest umieć sprzedawać, dlatego tak wielu nie umie tego robić łatwo i przyjemnie. 

To szkolenie nie jest o tradycyjnych technikach sprzedaży, ale skupia się na inteligencji emocjonalnej oraz prostych i łatwych do zastosowania technikach i psychologicznych zasadach funkcjonowania człowieka, dzięki którym nauczysz się, w jaki sposób możesz wpływać na naszego odbiorcę, aby powodować zakup przez niego Twojego produktu, usługi, ale także Twojego pomysłu czy motywacji do nauki przez Twoje dziecko.

Sprzedaż w efekcie to doprowadzenie do sytuacji, w której Ty kogoś prowadzisz. A wyboru nie masz. Albo prowadzisz, albo jesteś prowadzony. I nie chodzi tu o manipulacje czy jakieś triki, ale jest to związane tylko i wyłącznie z tym jak funkcjonuje mózg.

A mózg, aby realizować swoje potrzeby kieruje się najczęściej nieświadomie dla jego właściciela bardzo konkretnymi zasadami i mechanizmami. 

Szacuje się, że około 70% decyzji pochodzi z norm społecznych, a więc wygrywa ten, kto zna zasady działania ludzi ten, kto potrafi opowiadać historie i ten, komu uwierzą. Na półce z warzywami przyciąga wzrok najpiękniejsze czy najzdrowsze lub najsłodsze jabłko? Czy w księgarni bierzesz najmądrzejszą książkę, czy taką której okładkę najlepiej do Ciebie trafi? Jeśli na przykład podczas rozmowy przyjmiesz postawę zamkniętą, to powinieneś wiedzieć, że w ciągu dwóch minut Twój mózg wydzieli 15% więcej kortyzolu, a Ty poczujesz, że jesteś zestresowany. To nie ma nic wspólnego, z tym że Ty tak lubisz siedzieć czy nie lubisz, to jest sygnał dla mózgu, że trzeba się bronić przed czymś. W ten sposób odbierasz sobie dostęp do zasobów (logicznego i błyskotliwego myślenia) i jednocześnie informujesz druga osobę o tym, że jesteś spięty. A jeśli Ty jesteś spięty to mój mózg nie podaży za Twoim. 

Mózg wybiera na lidera tego, kto lepiej realizuje jego potrzeby.

Aby zacząć prowadzić innych masz tylko dwie możliwości: coś robić i coś mówić. Kluczem jest to czy Ty wiesz, co i jak mówić i co i jak robić. 

Ile raz zdążyło Ci się mieć jakość i kompetencje, ale nie przekonałeś i zostałeś odrzucony? Skoro miałeś jakość i rację to nie trafiłeś z produktem do odpowiedniego klienta albo coś robiłeś i coś mówiłeś co nie sprawiło, że on chciał kupić.

Czy wiesz, jak robić lubienie, jak robić zaufanie, jak zrobić odprężenie sobie oraz jak pozbyć się lęku, w który wszedł Twój rozmówca? Czy wiesz jak robić pierwsze wrażenie, jak budować swój wizerunek, swoją niepowtarzalność. Czy wiesz, co mówić, aby zaciekawiać klienta, jak robić pewność siebie, jak sprawić by uznał Cię za uczciwego i wiarygodnego eksperta, co mówić i jak robić relacje i zaufanie, czy wiesz jak wpływać na jego stan emocjonalny, jak określać jego potrzeby, definiować dla niego rozwiązanie, jak i kiedy mówić językiem korzyści czy umiesz wspierać go jeśli ma wątpliwości. 

Robić i mówić. Na ile Ty tym zarządzasz?

To szkolenie dotyczy bardzo konkretnych narzędzi dotyczących przewodzenia ludziom i warto tego nie przegapić i uczyć się umiejętności miękkich, a dzięki temu Wasze życie będzie skuteczniejsze, szczególnie że żyjemy w świecie, który wymaga przekonywania, bo przecież ciągle i wszędzie wpływamy na kogoś lub ktoś wpływa na nas.

POZNASZ

Proste, ale skuteczne taktyki wywierania wpływu.

Strategie i zasady psychologiczne, którymi kierują się ludzie.

Efektywnego wykorzystywania swoich zasobów.

DOŚWIADCZYSZ

Że sprzedaż i przekonywanie może być naprawdę proste i przyjemne.

Zdecydowanie większej pewności siebie.

Nowej, a nawet zaskakującej jakości w kontekście wywierania wpływu.

ZBUDUJESZ

Osobowość skuteczniejszego sprzedawcy.

Lepsze wyniki w sprzedaży i przekonywaniu innych.

Trwalsze i głębsze relacje z klientami, ze współpracownikami oraz partnerem i dziećmi.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

  • Dla specjalistów sprzedaży i handlowców. 

  • Dla przedsiębiorców i właścicieli firm.

  • Dla menadżerów sprzedaży.

  • Dla pracowników biur obsługi klienta.

  • Dla osób obsługujących klientów. 

  • A także dla rodziców, nauczycieli, małżonków i wszystkich, którym zależy na podniesieniu swoich kompetencji z zakresu taktyk sprzedaży i wpływu.

PROGRAM SZKOLENIA

METODY REALIZACJI SZKOLENIA

Interaktywne warsztaty realizowane zgodnie z cyklem Kolba,
wykorzystujące następujące techniki szkoleniowe:

  • analiza fragmentów filmów oraz wypowiedzi osób publicznych

  • przeżycia osobiste/doświadczenie

  • trening grupowy i indywidualny

  • prezentacja trenera

  • wykład teoretyczny prowadzony przez trenera

  • dyskusja moderowana

  • studium przypadku

  • elementy „stand-up’u”

  • prowokacja

  • zarządzanie energią grupy przy pomocy pozycji archetypowych

REFERENCJE

Wybrane opinie uczestników szkoleń prowadzonych przez Tomasza Madejskiego:

luczak2.jpg
Tomasz Madejski oferuje europejskiej klasy szkolenia i treningi z zakresu inteligencji emocjonalnej i psychologii sprzedaży oparte na zaawansowanej znajomości działania ludzkiego umysłu.

Artur Łuczak / dyrektor sprzedaży PZU

Zrzut-ekranu-2023-09-18-o-11.42.59-e1695030485139.png
Na szkoleniu dowiedziałam się dużo na temat swojej osobowości i to pozwoliło mi bardziej zaakceptować i zrozumieć siebie i swoje zachowania i na pewno będzie miało to pozytywny wpływ na jakość mojego życia i mojego myślenia o sobie.

Beata Husy / uczestniczka szkolenia

IMG_2473-scaled.jpg
Szkolenie pozwoliło mi zrozumieć w jaki sposób analizować i interpretować swoje potrzeby oraz jak skutecznie komunikować się z innymi ludźmi. Polecam!

Aleksandra Zawadzka / uczestniczka szkolenia

Lukasz_Kohut-e1711038213667.jpeg
Zgłosiłem się do Tomka, aby przełamać bariery i fobie, które miałem na podstawie wystąpień publicznych, chciałem przełamać mityczną "dupowatość". Tomek pomógł mi w przełamaniu, pozwolił mi uwierzyć w to, że jestem w stanie przemawiać do ponad 1000 osób i robić to dobrze.

Łukasz Kohut / Poseł do Parlamentu Europejskiego

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

Szkolenie otwarte

30 listopada - 1 grudnia 2024

Katowice

Ograniczona liczba miejsc

2 500 zł (brutto)

CERTYFIKAT

Po ukończeniu szkolenia
każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat.

*wizualizacja certyfikatu