Referencje
REFERENCJE PISEMNE
„Tomasz Madejski oferuje europejskiej klasy szkolenia i treningi z zakresu inteligencji emocjonalnej i psychologii sprzedaży oparte na zaawansowanej znajomości działania ludzkiego umysłu.”
Artur ŁuczakDyrektor sprzedaży PZURegionu północ
„Zmieniona strategia marketingowa odmieniła całkowicie nasz wizerunek i sposób, w jaki działamy. Zwiększyło to sprzedaż i wzmocniło pozycję na rynku. Przeprowadzona efektywna kampania „Ciepło z klasą” przyniosła oczekiwany rezultat. W ciągu miesiąca nasi klienci spędzili łącznie 332 dni na naszej stronie, poznając nas bliżej. Te fakty pozwalają mi rekomendować współpracę z Tomaszem Madejskim. Zdecydowanie poprawiła się efektywność pracy moich handlowców. Przekonywająco opowiadają o naszych produktach, tym samym więcej sprzedają. Nabrali pewność siebie.”
Robert GalaraPrezes spółkiGALMET
„Staliśmy się liderem rynku pod względem zakupów. Rozpoznawalność naszej marki to realny efekt mierzony w liczbach, wzrost o 150% w sprzedaży. Za cyfrą stoją nasi klienci i ich zadowolenie z naszej pracy. Współpraca z Tomaszem Madejskim to sukces dla naszej firmy. Efektywne kampanie reklamowe, uczciwe komunikowanie się z klientem i znalezienie nowych kanałów rozmowy dało oczekiwany efekt. Te miejsce styku: dobra firma i zadowolony klient zostało znalezione przez Tomasza. Tak już współpracujemy od trzech lat i współpracować będziemy.”
Grzegorz CieleckiDyrektor zarządzającyVIRTU HOLDING
„Opracowana przez Tomasza Madejskiego strategia biznesowa i skutecznie wdrażana przy jego pomocy i wsparciu skutkuje szybkim rozwojem EUROCOLOR na rynku. Nasza współpraca opiera się na działaniach public relations oraz kampaniach ATL/BTL. Co więcej prowadzone szkolenia pracowników działu handlowego przynoszą efekty. Zadowolenie ze współpracy z czystym sumieniem pozwala mi polecić Tomasza Madejskiego.”
Paweł SurówkaCzłonek zarząduEUROCOLOR
„Realizacja autorskiej strategii marketingowej, którą opracował Tomasz Madejski zbudowała bardzo silną pozycje naszej firmy. Dzięki czemu zdobyliśmy nowych klientów na rynku polskim i europejskim. Ponadto zaplanował i zrealizował całościowy proces przygotowań do międzynarodowych targów. Osiągnęliśmy zaskakujący sukces: 300% planu sprzedażowego na Targach Przemysłu Mięsnego IFFA we Frankfurcie.”
Paweł ŚwierkułaWiceprezesPROMAR sp. z o. o.
„Szukałam kogoś w Warszawie i Krakowie, byłam u wielu najbardziej znanych trenerów i uwielbiam ich, ale realnie to Tomek mi pomógł.”