Szkolenie:

Empatia, czyli jak
mówić do emocji

EQ - EMPATIA

Naucz się rozpoznawać emocje, skutecznie się od nich oddzielać i taktycznie wpływać na innych, by reagowali tak, jak tego sobie życzysz.

Mózg nie myśli! I jeśli wiesz jak działa staje się prosty w obsłudze. Zawsze pójdzie tam, gdzie spełnią się jego potrzeby. Większość z nas myli te potrzeby z logicznymi argumentami, z racją, którą jak pewnie zauważyłeś nie raz już miałeś, a mimo to nie przekonałeś drugiej osoby.

Nie ma sensu inwestować swojego czasu i zaangażowania w przekonywanie, perswazje i prezentowanie korzyści, jeśli żona, klient, dziecko, kolega, nowo poznana osoba, z którą rozmawiasz ma w sobie jakiekolwiek negatywne emocje, jeśli się czegoś obawia, jest wkurzony, rozżalony, wyczerpany, zdystansowany, nie ufny, podejrzliwy. Albo gdy Cię nie zna, nie lubi albo gdy z Twoją firmą lub produktem spotyka się po raz pierwszy. Nic Ci nie da także najdroższy garnitur, piękny samochód, cudownie brzmiące i świetnie wyrecytowane słowa, a nawet najlepsza na rynku oferta, jeśli ktoś się boi.

Gdy ktoś się np. boi tam nie ma myślenia. Jest tylko ochrona.

Przekonywanie, a nawet zwykłą rozmowę robisz dopiero po opanowaniu emocji, które musisz umieć rozpoznać, po drugie oddzielić się od nich, a po trzecie w pełnym raporcie (dopasowaniu) i w taktyczny sposób wpłynąć na mózg drugiej osoby, aby zaczął reagować tak jak TY tego sobie życzysz.

I o tym jest to szkolenie. Tego się nauczysz. Jak mówić do emocji, aby je zmieniać i skutecznie zwiększać szanse na to, aby inni myśleli i zachowywali się tak jak tego chcesz.

Wiedza z tego zakresu i szereg niezbędnych umiejętności jest gwarancją skuteczniejszej komunikacji i zwiększenia umiejętności przekonywania klientów, ale także dzieci i tych małych i dużych, zarówno żony i męża jak i szefa w pracy i teścia lub teściową… 

Unikalność i wyjątkowość tego szkolenia polega przede wszystkim na tym, że techniki mówienia do emocji, opanowywania ich są łatwe do nauczenia i wykonania.

Mówić o zaletach czy korzyściach, udowadniać swoją rację innym jest proste. I większość ludzi robi tylko to bo każdy orze jak może.

Tylko to nie wystarcza. Bo to nie logika, nie racja, ale emocje stanowią wyzwanie. 

Nadszedł już czas, aby emocje w Tobie i w drugiej osobie przestały być problemem do pokonania i stały się Twoją największą przewagą, Twoją bronią do skutecznej komunikacji i przekonywania. 

Potrzebujesz prostych narzędzi, które łatwo zrozumieć, łatwo wdrożyć i dzięki którym dostaniesz się do czyjegoś umysłu.

To szkolenie to nowe, kontr-intuicyjne podejście oparte na zrozumieniu, iż ten stary, tak często nieskuteczny, ale ciągle powszechnie stosowany model, że „racja”, a więc posiadanie logiki po swojej stronie, a więc mówienie do rozumu, a nie do emocji nie stanowi sukcesu zarówno w komunikacji jak i w profesjonalnej sprzedaży, przekonywaniu i budowaniu pełnych zaufania relacji. 

Jeśli wolisz mieć rację nie czytaj dalej . 

POZNASZ

Kontr-intuicyjne metody komunikowania i przekonywania z całkowitym uszanowaniem godności drugiego człowieka i bez używania trików czy jakichkolwiek manipulacji.

Jak działa umysł oraz czym są i jak krytyczną rolę w przekonywaniu odgrywają emocje.

Techniki właściwego, taktycznego i skutecznego reagowanie na emocje.

POCZUJESZ

Że, to co ludzie robią i mówią najczęściej jest nieświadomą strategia ukrywającą ich prawdziwe intencje i potrzeby.

Że potrafisz robić tak, aby innym było źle Tobie czegoś odmówić.

Że potrafisz prowadzić bardzo trudne rozmowy, sprzedaż czy negocjacje bez odczuwania presji na sobie.

ZBUDUJESZ

Wyższą skuteczność w osiąganiu swoich najważniejszych celów.

Silniejsze i głębsze relacje bez napięć emocjonalnych i konfliktów.

Większa asertywność w konfrontowaniu się z trudnymi rozmówcami.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

  • Osób, które mają kontakt z Klientami.

  • Osób, które zarządzają zespołami.

  • Dla decydentów podejmujących kluczowe, często ryzykowne decyzje.

  • Dla rodziców, małżonków i partnerów, którzy codziennie zmagają się z trudnościami w relacjach i przekonywaniu.

  • Dla tych, którym zależy na podniesieniu swoich kompetencji z zakresu inteligencji emocjonalnej i przekonywania bez presji.

PROGRAM SZKOLENIA

METODY REALIZACJI SZKOLENIA

Interaktywne warsztaty realizowane zgodnie z cyklem Kolba,
wykorzystujące następujące techniki szkoleniowe:

  • analiza fragmentów filmów oraz wypowiedzi osób publicznych

  • przeżycia osobiste/doświadczenie

  • trening grupowy i indywidualny

  • prezentacja trenera

  • wykład teoretyczny prowadzony przez trenera

  • dyskusja moderowana

  • studium przypadku

  • elementy „stand-up’u”

  • prowokacja

  • zarządzanie energią grupy przy pomocy pozycji archetypowych

REFERENCJE

Wybrane opinie uczestników szkoleń prowadzonych przez Tomasza Madejskiego:

luczak2.jpg
Tomasz Madejski oferuje europejskiej klasy szkolenia i treningi z zakresu inteligencji emocjonalnej i psychologii sprzedaży oparte na zaawansowanej znajomości działania ludzkiego umysłu.

Artur Łuczak / dyrektor sprzedaży PZU

Zrzut-ekranu-2023-09-18-o-11.42.59-e1695030485139.png
Na szkoleniu dowiedziałam się dużo na temat swojej osobowości i to pozwoliło mi bardziej zaakceptować i zrozumieć siebie i swoje zachowania i na pewno będzie miało to pozytywny wpływ na jakość mojego życia i mojego myślenia o sobie.

Beata Husy / uczestniczka szkolenia

IMG_2473-scaled.jpg
Szkolenie pozwoliło mi zrozumieć w jaki sposób analizować i interpretować swoje potrzeby oraz jak skutecznie komunikować się z innymi ludźmi. Polecam!

Aleksandra Zawadzka / uczestniczka szkolenia

Lukasz_Kohut-e1711038213667.jpeg
Zgłosiłem się do Tomka, aby przełamać bariery i fobie, które miałem na podstawie wystąpień publicznych, chciałem przełamać mityczną "dupowatość". Tomek pomógł mi w przełamaniu, pozwolił mi uwierzyć w to, że jestem w stanie przemawiać do ponad 1000 osób i robić to dobrze.

Łukasz Kohut / Poseł do Parlamentu Europejskiego

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

Szkolenie otwarte

22-23 LUTEGO 2025

Katowice

Ograniczona liczba miejsc

2 500 zł (brutto)

CERTYFIKAT

Po ukończeniu szkolenia
każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat.

*wizualizacja certyfikatu