Szkolenie:
8EQ
Osiem krokówinteligentnejemocjonalniesprzedaży.
8EQ LVL PRO
Naucz się sprzedaży inteligentnej emocjonalnie - kompetencji, która w 80% odpowiada za osiągnięciesukcesu w przekonywaniu, negocjacjach i sprzedaży.
Poznaj rewolucyjny, kontrintuicyjny system ośmiu kroków, który odrzuca tradycyjne metody sprzedaży opartej na argumentowaniu, racji czy myśleniu typu: "jak nie drzwiami to oknem" skupiający się na zarządzaniu emocjami, którymi otworzysz drzwi łatwo i przyjemnie. Naucz się sprzedawać bez presji i lęku, bez poczucia wciskania i bez używania trików. Przekonuj innych skutecznie, jednocześnie będąc sobą z poszanowaniem wartości swoich i innych osób. Rób to ze spokojem i lekko jednym słowem inteligentnie emocjonalnie.
Gdyby skuteczna sprzedaż zależała tylko od dobrych i skutecznych technik to każdy, kto się ich nauczy mógłby stać się świetnym sprzedawcą i osiągać ogromne sukcesy. A jednak tak nie jest. Rynek nie potwierdza tego faktu. Przeważające siły dające skuteczność sprzedawcom leżą w inteligencji emocjonalnej. To dlatego same techniki nie wystarczają. Emocje muszą stać się kluczem do sprzedaży i negocjacji, głównym przedmiotem zainteresowania sprzedawcy, a nie problemem, który tak trudno kontrolować i który męczy i klienta i sprzedawcę.
Masz tylko dwa wyjścia: albo prowadzisz albo jesteś prowadzony. Potrzebujesz naturalnego, prostego systemu sprzedaży, który nie wymaga od Ciebie bycia w ciągłym napięciu. Gdy nie masz własnego systemu często czujesz się zmęczony, czasem sfrustrowany, a czasem jesteś w ogromnym stresie, bo przecież ciągle musisz wymyślać jakiś trik, sposób na przekonanie klienta. Jeśli nie masz własnego podejścia do sprzedaży, przejmiesz podejście klienta i zamiast prowadzić będziesz prowadzony.
Ludzie nie są racjonalni, choć im się tak wydaje. Kierują nimi przede wszystkim emocje. System 8 EQ to podejście, jest tak rewolucyjne, ponieważ wreszcie w prostej skondensowanej formie 8 kroków wykorzystuje inteligencję emocjonalną — przepotężną i złożoną umiejętność, która ma ogromny wpływ na skuteczność, a nawet niewielki jej wzrost daje ogromną przewagę, ponieważ ludzie nie są inteligentni emocjonalnie. Zdolność dostania się do umysłu Twojego oponenta nie leży w silnych argumentach, ale zależy właśnie od zarządzania jego stanem emocjonalnym.
System 8 EQ to rzadko spotykane, kontr-intuicyjne podejście, które wywraca stare techniki oparte o racjonalną część mózgu do góry nogami. Sprzedaż to nie są cyrkowe numery czy sprytne techniki, już nie musisz być sprzedawcą jak polityk w kampanii wyborczej, który dopasowuje się na tysiąc sposobów do klienta, aby tylko chciał kupić. To system, w którym możesz być sobą ze wszystkimi swoimi lękami i obawami oraz bez względu na to jak trudny jest klient. To system, który zapewnia wysoką skuteczność i to bez presji, na spokojnie, lekko, przyjemnie, jednym słowem inteligentnie emocjonalnie.
POZNASZ
System sprzedaży, który poprowadzi klienta za rękę Skuteczne techniki wpływania na emocje innych Techniki komunikacji i przekonywania
POCZUJESZ
Zdecydowanie większą pewność siebie w sprzedaży Że już nie musisz nic udawać, że możesz być w pełni sobą Że sprzedawanie i przekonywanie może być lekkie
ZBUDUJESZ
Lepsze i długotrwałerelacje z klientami Nowe, kontr-intuicyjne podejście do sprzedaży Lepsze wynikifinansowe
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?
Dla specjalistów sprzedaży i handlowców.
Dla przedsiębiorców i właścicieli firm.
Dla menadżerów sprzedaży.
Dla pracowników biur obsługi klienta.
Dla osób obsługujących klientów.
Dla wszystkich osób, które mają do czynienia z klientami.
Także dla tych, którzy chcą lepiej przekonywać partnerów, dzieci, rodziców i znajomych.
Jeśli:
– zmagają się z wieloma stylami osobowości i zmiennymi stanami emocjonalnymi Klientów
– odczuwają, że ich skuteczność mimo wielu starań i zaangażowania nie wzrosła od dłuższego czasu
– chcą budować głębsze i długoterminowe relacje
Jeśli:
– funkcjonują wśród osób o niskim poziomie inteligencji emocjonalnej
– chcą nauczyć swoich podwładnych efektywnej sztuki sprzedaży: wpływu i przekonywania
– potrzebują umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów i konfliktów w zespole
Jeśli:
– doświadczają uciążliwego napięcia ze względu na prowadzenie rozmów, negocjacji obarczonych dużą odpowiedzialnością
– chcą się nauczyć prostych i łatwych i bez stresowych w zastosowaniu technik przejmowania kontroli nad stanem emocjonalnym innych osób, aby budować stabilne relacje z pracownikami i klientami.
– chcą być przykładem skuteczności w przekonywaniu dla innych aby w ten sposób stworzyć stabilny i atrakcyjny dla innych biznes
Jeśli:
– chcą lepiej rozumieć intencje działania i potrzeby dzieci, partnerów, rodziców osób młodych lub osób starszych
– chcą skuteczniej docierać do zbuntowanych nastolatków i innych osób z którymi trudno się porozumieć
– chcą wiedzieć jak skuteczniej rozmawiać i przekonywać niezależnie od tego czy to jest wyniesienie śmieci czy wspólny wyjazd w Twoje wymarzone miejsce
– chcą być pierwsza osobą, do której zwróci się dziecko, małżonek, pracownik czy przełożony kiedy będzie miał poważny problem.
Jeśli:
– chcą prowadzić skuteczniejsze rozmowy kwalifikacyjne
– chcą skuteczniej pozyskiwać inwestorów do swoich projektów
– chcą lepiej prezentować siebie i swoje pomysły
PROGRAM SZKOLENIA
- Inteligencja emocjonalna
- Jak działa ego-umysł
- Potężne narzędzia, którymi posługuje się ego
- Emocje w sprzedaży
- Pierwsze wrażenie a emocje
- Budowanie autorytetu
- Nowe podejście do sprzedaży
- Technika uwalniania nieprzyjemnych emocji
- Źródła emocji wg koncepcji Paula Maclean
- Poziomy zaufania
- Techniki budowania zaufania, otwierania rozmówców, budowania sympatii, pogłębiania relacji i wywoływania emocji
- Pozycjonowanie
- Mechanizm „przełącz i prowadź”
- Pytania pozycjonujące
- Iluzja kontroli
- Przejmowanie prowadzenia
- Kalibrowanie klienta
- Powód i ból
- Techniki zadawania pytań i słuchania
- Techniki pogłębiania i wywoływania emocji
- Prezentowanie rozwiązania
- Obiekcje i wątpliwości
- Zwiększanie potencjału reakcji
- Obniżanie progu działania.
METODY REALIZACJI SZKOLENIA
Interaktywne warsztaty realizowane zgodnie z cyklem Kolba,wykorzystujące następujące techniki szkoleniowe:
analiza fragmentów filmów oraz wypowiedzi osób publicznych
przeżycia osobiste/doświadczenie
trening grupowy i indywidualny
prezentacja trenera
wykład teoretyczny prowadzony przez trenera
dyskusja moderowana
studium przypadku
elementy „stand up’u”
prowokacja
zarządzanie energią grupy przy pomocy pozycji archetypowych