Kampania społeczna - "Czyste powietrze w naszych rękach"
Cel: – edukacja w zakresie smogu i jego negatywnego wpływu na środowisko – przekonanie mieszkańców Nowego Sącza do wymiany starego, wysłużonego kotła c.o. na nowoczesny, ekologiczny system ogrzewania oraz przeprowadzenie termomodernizacji swoich domów.
Wyzwanie: – realizacja wielokanałowej kampanii społecznej o charakterze edukacyjnym – dotarcie do jak największej liczby mieszkańców i przekonanie ich do ekologicznych systemów grzewczych
Zakres prac: – identyfikacja wizualna – artykuły tematyczne, współpraca z mediami – warsztaty edukacyjne dla dzieci i dorosłych – targi producentów ekologicznych urządzeń grzewczych – spot radiowy, spot do TV – koncepcja marketingowa wraz z pakietem spójnych materiałów reklamowych (landing page, ulotki, plakaty, social media)
Efekt: – zasięg kampanii to blisko 400 tysięcy osób i około 800 uczestników prelekcji