Kampania społeczna - "Czyste powietrze w naszych rękach"

Cel:
– edukacja w zakresie smogu i jego negatywnego wpływu na środowisko
– przekonanie mieszkańców Nowego Sącza do wymiany starego, wysłużonego kotła c.o. na nowoczesny, ekologiczny system ogrzewania oraz przeprowadzenie termomodernizacji swoich domów.

Wyzwanie:
– realizacja wielokanałowej kampanii społecznej o charakterze edukacyjnym
– dotarcie do jak największej liczby mieszkańców i przekonanie ich do ekologicznych systemów grzewczych

Zakres prac:
– identyfikacja wizualna
– artykuły tematyczne, współpraca z mediami
– warsztaty edukacyjne dla dzieci i dorosłych
– targi producentów ekologicznych urządzeń grzewczych
– spot radiowy, spot do TV
– koncepcja marketingowa wraz z pakietem spójnych materiałów reklamowych (landing page, ulotki, plakaty, social media)

Efekt:
– zasięg kampanii to blisko 400 tysięcy osób i około 800 uczestników prelekcji