Eurocolor - rebranding

Cel:
– stworzyć wizerunek bezpiecznej i godnej zaufania firmy działającej w branży budowlanej
– budowa wysokiej rozpoznawalności marki na terenie całej Polski

Wyzwanie:
– Polacy to naród o ograniczonym zaufaniu. Taką zależność widać szczególnie wyraźnie w branży budowalnej (wnioski podparte badaniami CBOS)
– stworzenie wizerunku odróżniającego firmę Eurocolor od innych producentów okien

Zakres prac:
– identyfikacja wizualna
– strategia komunikacji oparta o doświadczenia konsumenta
– manuale sprzedażowe wraz ze szkoleniami
– propozycja dyferencjatora (Genialna gwarancja Eurocolor)
– redesign salonów producenta
– koncepcja marketingowa wraz z pakietem spójnych materiałów reklamowych (strona www, katalogi ofertowe, prezentacje, mailing)

Efekt:
– od 2016 roku firma odnotowała 10% wzrost liczby klientów (w skali roku)